تضمین كیفیت، لازمه حفظ سرمایه های ملی در بخش عمرانی است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا، عبدالمجید نژاد صفوی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیركل آزمایشگاه فنی و مكانیك خاك استان زنجان، با بیان اینكه زندگی انسان ها وابسته به پروژه های عمرانی و ساخت و ساز های شهری و روستایی هستند، افزود: لازمه بهره برداری مناسب از هزینه های كلانی كه صرف این میزان پروژه عمرانی می شود، افزایش كیفیت و حفاظت از آنهاست.

وی یادآور شد: وظیفه این آزمایشگاه پیش از اجرای پروژه ها، حین و بعد از اتمام عملیات بررسی میزان كیفیت مصالح، روش های اجرایی و پروژه نهایی اجرا شده می باشد.

نژاد صفوی بررسی و نظارت بر كیفیت پروژه های عمرانی را مانعی در برابر اتلاف منابع و هزینه ها و در نهایت جلوگیری از آلودگی هوا دانست و اظهار كرد: در صورتی كه پروژه های عمرانی بدون این نظارت ها و آزمایش ها صورت گیرد، عدم برخورداری از كیفیت مناسب تبعات گسترده از جمله آلودگی های زیست محیطی و صوتی به دنبال خواهد داشت.

مدیركل حوزه مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مكانیك خاك كشور، پروژه های عمرانی و ساخت و سازهای كلان را سرمایه های عظیمی دانست و گفت: همان گونه كه رهبر معظم انقلاب در فرامین و پیام نوروزی خود فرموده اند، تمامی بخش های مختلف مسوولیت پاسداری و حفاظت از سرمایه های ملی را بر عهده دارند.

وی كیفی سازی پروژه های عمرانی را دارای تبعات و مزایای اجتماعی دانست و خاطر نشان كرد: دقت در كیفیت این ساخت و ساز ها می تواند، آرامش روانی مردم را تضمین و آنان را با میزان توجه دولت به كیفی سازی آشنا سازد.

نژاد صفوی به وجود آزمایشگاه های فنی و مكانیك خاك در تمامی استان ها و نواحی مهم اشاره كرد و افزود: امروز این آزمایشگاه با بالاترین تكنولوژی ها در تلاش برای تضمین كیفیت ساخت و سازهای صورت گرفته در حوزه راه و شهرسازی هستند.

7319/522/245





:: برچسب‌ها: اسپانیا , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: